Υποβιβάστηκε η ΑΕΛ
- Written by Footballleague News
- Published in ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ
- 0 comments
Η Super League 2 θα έχει τη σεζόν 2026-27 στις τάξεις της την ΑΕΛ, που υποβιβάστηκε και μαθηματικά το Σάββατο (16/05).
Μία ακόμα θέση για τη νέα Super League 2 έκλεισε το Σάββατο (16/05). Το προηγούμενο διάστημα είχε γίνει ο κακός χαμός για το κενό που θα άφηνε πιθανός υποβιβασμός του Αστέρα AKTOR, όμως τα πρώτο εισιτήριο υποβιβασμού πήγε στα χέρια της ΑΕΛ.
Οι Αρκάδες έμειναν στο 0-0 με την Κηφισιά στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής των πλέι άουτ της Super και έτσι «κλείδωσαν» τον υποβιβασμό των «βυσσινί». Η θεσσαλική ομάδα επικράτησε του Ατρομήτου 2-1, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να την κρατήσει ζωντανή.
Οι Βυσσινί έπαιξαν μόλις έναν χρόνο στη μεγάλη κατηγορία και υποβιβάστηκαν, κάτι που δεν έχει γίνει ξανά στην ιστορία τους.
Last modified onΣάββατο, 16 Μάιος 2026 21:09
Tagged under